Translate

piątek, 27 czerwca 2014

A więc "zaczynamy"

„Around the world” ...
A może  zaczniemy od lokalnych atrakcji i mam nadzieję,że z czasem będzie ich więcej i
 dalej.
Jedne będą atrakcjami inne nudnymi wypadami za miasto. Jest nas czworo i pies. chyba każdy z nas jest znudzony trochę życiem jakie prowadzimy. Jako "głowa rodziny"  postanawiam by każdy z nas odnalazł siebie. Bo mam wrażenie, że trochę nas to życie przytłoczyło.
Od razu zaznaczę, że nie jestem żadnym podróżnikiem ani nawet turystką. Tworzę tego bloga by móc za parę lat przeczytać o tym czy udało mi się zrealizować marzenia czy nie.
Może kogoś to zainteresuje, może zmotywuje. Nie wiem. Ale mam nadzieję, że coś tutaj będzie się działo pozytywnego.
 O podróżach marzyłam od dziecka ale życie miało dla mnie trochę inny scenariusz. Sporo „świata zwiedziłam” ale nie tak jak bym chciała. Obecnie mieszkamy w Anglii a mój plan jest taki, by zarazić moją ukochaną aczkolwiek zasiedziałą rodzinę, podróżowaniem gdzie nas myśl poniesie. Uprzedzam iż, może tych wypadów nie być wiele z powodu braku czasu lub po prostu brakiem gotówki ;p.
Również będę umieszczać przepisy potraw, które Nam posmakowały i robiliśmy je osobiście z różnych zakątków świata jak i z Polski :)
Pozdrawiam wszystkich przyszłych czytelników oraz już obecnych.
Agnieszka.

2 komentarze:

Zostaw proszę ślad po sobie :) Każdy komentarz motywuje nas do dalszych wpisów. Jeżeli spodbal Ci się wpis, proszę udostępnij swoim znajomym by tez mogli zobaczyć. Wszelkie sugestie mile widziane:) Jezeli nie masz konta możesz dodać komentarz jako "anonimowy".